10 Gerųjų riebalų svorio metimui

AvokadoNors yra labai svarbu, kad jūs kontroliuotumėte suvartojamų riebalų kiekį, tačiau ne ką mažiau reikšminga, kad vartotumėte “geruosius“ riebalua ir vengtumėte blogųjų.

Tiesa yra tai, kad mūsų organizmui reikia riebalų, kad jis tinkamai funkcionuotų. Todėl mes turime būti valgyti maistą, kuriame gausu gerųjų riebalų tokių kaip : mononesočiųjų riebalų rūgščių, polinesočiųjų riebalų rūgščių ir Omega-3 riebalų rūgščių.

Rekomenduojama, kad tavo bendras sunaudotų riebalų kiekis sudarytų apie 10% tavo visų suvartojamų kalorijų.

Žemiau rasite 10 geriausių maisto produktų, kuriuose yra gerųjų tipo riebalų:

# 1: Avokadai

Avokadas yra puikus maisto produktas ne tik norint numesti svorio, bet naudingas jūsų bendrai sveikatai.

Jame yra pdaug vitaminų, pavyzdžiui, vitamino K, C, B5, B6, ir E, o taip maistinių skaidulų, antioksidantų ir gerųjų riebalų.

Iš avokado galite padaryti savo padažą, arba sumaišyti kartu su salotomis.

# 2: Migdolai

Viena sauja migdolų kasdien gali padėti pagerinti jūsų širdies ir smegenų veiklą.

Galite naudoti migdolų pieną, kuris yra sveikesnė alternatyva tradiciniam karvių pieui.

# 3: Graikiniai riešutai

Yra daugybė priežasčių, kodėl jūs turėtumėte valgyti riešutus ir ne tik dėl juose ęsančių gerųjų riebalų.

Tiesiog 2-3 riešutai kasdien gali padėti pagerinti širdies ir kaulų sveikatą.

Graikiniai riešutai taip pat gali padėti kovoti su nemiga, tulžies akmenis, diabetu ir vėžiu.

# 4: Sėmenys

Tiesiog vienas arbatinis šaukštelis sėmenų per dieną gali padėti sumažinti cholesterolio lygį ir padėti kovoti su diabetu.

# 5: Žemės riešutai

Juose, yra gausu gerųjų riebalų tokių kaip, mononesočiųjų riebalų rūgščių ir polinesočiųjų riebalų rūgščių.

Jame taip pat yra didelis procentas resveratrolio, kuris jums padės deginti riebalus.

# 6: Ryžių sėlenos

Ryžių sėlenos turi daug vitamino E ir antioksidantų, todėl idealiai tinka naudoti norint pagerinti jūsų bendrą sveikatą.

# 7: Lašiša

Lašišose ir kitose riebiuose žuvyse yra didelis kiekis omega-3 riebalų rūgščių, kurios gali padėti kovoti su širdies ligomis, apsaugoti tavo sąnarius.

# 8: Alyvuogės

Galite paskaninti salotas alyvuogėmis ir taip padidnti suvartojamų gerųjų riebalų kiekį.

Jose yra gausu antioksidantų, tad yra labai naudingos jūsų bendrąjai sveikatą.

# 9: Kiaušiniai

Kiaušiniai yra ne tik nuostabus gerųjų riebalų šaltinis, bet taip pat juose yra gausu baltymų , tad juos idealiai tinka valgyti pusryčiams.

Juose taip pat yra labai mažai kalorijų. Vienas kiaušinio baltymas tai tik 16 kalorijų.

# 10: Sezamo sėklos

Jūs turėtumėte valgyti sezamo sėklas ne tik dėl jų gerųjų riebalų, bet ir todėl, kad juose yra daug kalcio.

Emilia
Labas! Mano vardas Emilia ir man patinka padėti žmonėms atrodyti ir jaustis geriau. Aš eu pagrindinė puslapio Sveikatosvadovas.lt rašytoja ir laikau šį puslapį pastoviai atnaujintą kuriame jūs galite rasti visus reikiamus atsakymus susijusius su jūsu sveikata.

LEAVE A REPLY

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia