7 patarimai, kaip sulieknėti ir veiksmingai numesti svorį

Reikia pagalbos kaip numesti svorį? Čia pateikiami geriausi 7 patarimai, kaip sulieknėti ir veiksmingai numesti svorį.

Tai tikriausiai esi vienas iš milijonų žmonių visame pasaulyje, kurie nori prarasti tam tikrą svorį, galbūt dėl to, kad jie įgijo keletą papildomų kilogramų, kurie tiesiog neišnyksta.

Tai, kaip jūs pateisinate šiuos papildomus kilogramus, priklauso tik nuo jūsų, bet, laimei, dabar yra efektyvių pokyčių, kurie pakeis jūsų gyvenimo būdą ir jūsų kūno išvaizdą.

Šie patarimai yra tik pasiūlymai, tačiau, jei atliksite kiekvieną iš jų, jūs būsite pakeliui prie naujos ir geresnės savijautos.

granola su uogomis# 1 Valgykite sveikus pusryčius

Gali atrodyti prieštaringa, kad pirmasis svorio praradimo patarimas yra įsitikinti, ar sveikai maitinatės. Tačiau tyrimai rodo, kad sveikų pusryčių valgymas padeda žmonėms numesti svorio ilguoju laikotarpiu.

Už to slypintis mokslas yra gana paprastas – kuo anksčiau pradėsite valgyti, tuo greičiau pradės veikti jūsų metabolizmas.

Turėkite omenyje: sveiki pusryčiai, pilni grūdų ir skaidulų privers jus jaustis sočiais ir nereikės vėliau jums vartoti tuščių kalorijų, tokių kaip pyragai ar gaivieji gėrimai.

migdolu riesutai# 2 Visada turėkite sveikų užkandžių su savimi

Sveiki užkandžiai namuose gali būti migdolai, graikiniai riešutai, obuoliai (arba kiti vaisiai, kuriuose yra daug skaidulų) ir dar daugiau. Turėdami su savimi šiuos maisto produktus, jūs turėsite ginklą prieš saldumynus ir saldainius, kurie tikriausiai yra jūsų kasdienio gyvenimo dalis.

Kai pradėsite jaustis alkanas, valgykite tik keletą migdolų ar kitų riešutų (be cukraus), kad visą dieną galėtumėte palaikyti didelį metabolizmo greitį.

Atkreipkite dėmesį: net jei riešutai nėra kažkas, kas jums patinka, jie turi daug baltymų ir taip pat yra labai gerai jūsų širdžiai.

kepta mesa# 3 Padidinkite suvartojamų per dieną baltymų kiekį

Baltymai yra tai, ką daugelis žmonių suvartoja mažiausiai, tačiau jie gali būti labai naudingi bandant numesti svorį. Valgydami daugiau šios maistinės medžiagos, jūs jausitės sotūs ir norėsite mažiau valgyti.

O kas yra svarbiausia? Tai padės išlaikyti didelį metabolismą.

Atkreipkite dėmesį: tiesiog pradėkite gerti kokteilius visa dieną. Šiandien rinkoje yra tūkstančiai įvairių baltyminių miltelių (su skirtingais aromatais). Galite įdėti jų į savo kokteilį, bet pasirinkimas yra jūsų.

vyras ir mergina begioja# 4 Sportuokite kiekvieną dieną

Jei norite numesti svorio ir išlaikyti formą, tada laikas pradėti sportuoti. Pratimai valandą per parą gali pasirodyti baisūs, tačiau tai nereiškia, kad reikia eiti į sporto salę ar vaikščioti ant bėgimo tako.

Priklausomai nuo jūsų dabartinio fizinio pasirengimo lygio, pasivaikščiojimas gamtoje gali jus paskatinti užtektinai paprakaituoti.

Atkreipkite dėmesį: tol, kol jūsų fizinis aktyvumas lygus mažiausiai vienai valandai, esate teisingame kelyje. Tačiau eikite lėtai ir nepamirškite pasikonsultuoti su savo gydytoju, prieš pradėdami bet kokius pratimus, kad išvengtumėte sveikatos problemų.

raudona druska# 5 Atsikratykite baltųjų maisto medžiagų

Aš turiu galvoje baltųjų maisto medžiagų – cukraus, druskos ir baltų miltų – tai trys blogiausi dalykai bet kokiam svorio netekimo planui. Turėtumėte neabejotinai pradėti nuo šių veiksmų:

Pakeiskite baltus miltus į pilnagrūgdžius kviečių miltus. Pilnagrūdžių kviečių miltuose esantys angliavandeniai greitai nesumažina cukraus kiekio kraujyje, taigi poreikis valgyti sumažės.

Atsikratykite dirbtinių saldiklių ir rafinuoto cukraus. Pradėkite naudoti natūralius saldiklius, tokius kaip stevia lapai, klevo sirupas ar organinis medus.

Atsikratykite baltos ir rafinuoto druskos (gryno natrio chlorido). Natrio rūgštis druskoje ne tik padidins kraujo spaudimą, bet ir padidins skysčių kaupimąsi kūne. Naudokite Himalajų druską(rožinės spalvos), nes tai suteikia daug naudos sveikatai.

Turėkite omenyje: cukraus gėrimai, balti miltai ir sūrus greitas maistas yra svarbiausios trys priežastys, dėl kurių dauguma žmonių turi sveikatos problemų  ir antsvorio.

# 6 Gerkite gryną vandenį

Gerai, jums nereikia gerti TIK vandenį, tačiau jus labiausiai domina nustoti gerti visus gaiviuosius gėrimus, ypač tuos, kurių sudėtyje yra dirbtinių saldiklių. Tai apima vaisių sultis ir energetinius gėrimus, nes daugelis iš jų turi tiek pat cukraus kaip soda.

Turėtumėte tai padaryti, nes geriamasis vanduo prieš kiekvieną valgį padės kontroliuoti jūsų apetitą ir kalorijas, kurias jūs vartojate. Išgėrus stikline vandens prieš pradedant valgyti leis jums jaustis pilniaus ir tokiu būdu jūs negalėsite valgyti tiek daug.

Turėkite omenyje: vandens nauda čia nesibaigia; vanduo taip pat gali padėti paversti riebalus energija. Vanduo leidžia riebalams tekėti lengviau per jūsų sistemą, todėl jūsų kūnas lengviau juos sudegina ir atsikrato.

krevetes leksteje# 7 Nevalgykite po 20 val.

Daugelis žmonių mėgsta savo vakarinius užkandžius, bet nežino, kad jie sujaukia bet koki planą norint numesti svorį. Jei atliksite visus kitus patarimus išvardintus viršuje, bet vis dar valgysite po 20 val., tada jūsų pastangos nueis veltui, kurias jūs pasiekėte dienos metu.

Turėkite omenyje: po 20 valandos nakties yra didelė tikimybė, kad jūsų kūnas pateks į „poilsio ir atkūrimo režimą“, o tai reiškia, kad jis nedegina jūsų valgomų kalorijų. Anksčiau maitinantis jūsų kūnas degina kalorijas tol, kol jūs einate miegoti.

Laikydamiesi šių 7 patarimų, kaip sulieknėti ir numesti svorį, jūs užtikrinsite, kad pamatysite savo sveikatos ir kūno patobulinimus. Svarbiausias dalykas bet kokiame svorio metimo plane turi būti nuoseklus, nes nuoseklumas yra tai, kas atskleidžia sėkmę nuo nesėkmės.

Emilia
Labas! Mano vardas Emilia ir man patinka padėti žmonėms atrodyti ir jaustis geriau. Aš eu pagrindinė puslapio Sveikatosvadovas.lt rašytoja ir laikau šį puslapį pastoviai atnaujintą kuriame jūs galite rasti visus reikiamus atsakymus susijusius su jūsu sveikata.

LEAVE A REPLY

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia